Tuesday, December 28, 2010

Happy Merry Christmas!!!


Salut,

         A trecut si Craciunul si suntem in preajma Anului Nou. Am avut niste sarbatori fantastice, impotriva faptului de a tine un concert in Noaptea de Craciun.
         Totul a fost minunat. Muzica si sunet excelent, sute de persoane cu un aer vesel si bine dispus.
 Am adorat costumul si cel mai frica imi era sa nu cumva sa nu iasa blondul din par, insa a iesit perfect dupa prima spalare.
        Ce m-a emotionat cel mai mult a fost dupa concert cand marele creator de moda Georgelinux s-a indreptat sper mine si mi-a propus sa fiu imaginea noii lui linii de lenjerie intima.
         Cam asta e rezumatul Craciunului meu...Am sa iti arat o poza din concert si o poza cu una din lenjeria intima semnata de Georgelinux. Bisoux.

No comments:

Post a Comment